12 april, 2021

Fakturaadmin

FAKTURA
ADMINISTRATÖR

Är du i startgroparna på din ekonomikarriär eller söker ett jobb vid sidan av dina ekonomistudier? Vi växer och söker en fakturaadministratör som kommer stötta ekonomiavdelningen med fakturaflödet och arbetet med leverantörsreskontran.

Drivs du av att arbeta i ett entreprenörsdrivet företag med stark tillväxt och lönsamhet och korta beslutsvägar? Sök tjänsten idag! 

ÄR DET DIG VI SÖKER?

Vad kan vi erbjuda dig?

Förutom en familjär arbetsmiljö med högt i tak och korta beslutsvägar, erbjuder vi även ett förmånspaket med tjänstepension, sjukvårdsförsäkring, företagshälsovård, friskvårdsbidrag och utvecklande karriärmöjligheter.

Här är dina nya utmaningar

Som fakturaadministratör kommer du främst arbeta med löpande fakturering, kontering och utskick av fakturor samt sköta det löpande arbetet i leverantörsreskontran. Vi bedriver vår verksamhet både i Sverige och i Norge vilket innebär att du även kommer hantera fakturaflödet mot vår norska verksamhet.

Andra ekonomiuppgifter kan förekomma vid behov där du kommer vara behjälplig i kundreskontra, hantera in- och utbetalningar, rapportering samt bokslutsarbete. Vi är en tillväxtfas och du kommer också få vara med att utveckla processer och rutiner för att effektivisera och driva vårt arbete framåt.

Rollen innebär också

Den här rollen innebär heltid eller deltid med placering i Stockholm. Rollen är perfekt för dig som vill utveckla dina ekonomikunskaper genom att jobba tillsammans med andra erfarna och kompetenta kollegor.

Vem är du?

Vi söker dig med relevant ekonomisk utbilding alternativt pågående studier inom ekonomi. Du har mycket god datorvana, kunskaper i Excel och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har jobbat i en likande roll sen tidigare och om du har kunskap i tidrapporterings- och faktureringssystemet Timezynk.

Som person är du snabblärd, noggrann och initiativtagande. Du gillar att jobba i en fartfylld vardag och kan hantera flera parallella arbetsuppgifter. Att hitta lösningar istället för att se problem är självklart för dig och du trivs med att samarbeta med andra och bygga goda relationer. Genom god planering och struktur jobbar du målinriktat för att driva ditt arbete framåt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i våra rekryteringar.

Anställningsförhållanden

Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning initialt.

Start: Omgående eller enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid, 40 timmars arbetsvecka

Placeringsort: Stockholm

Ansökan

Skicka in din ansökan till rekrytering@nvbs.se snart som möjligt då urval sker löpande. Märk din ansökan med ”Fakturaadmin”.

Sista ansökningsdag: 2021-05-12

Vill du veta mer?

Izabelle Erixon

HR Generalist

+46 (0) 702 65 60 48
izabelle.erixon@nvbs.se